Professional Organizing

Help!
Heb je een gebrek aan tijd en overzicht, puilen je kasten of je zolderverdieping uit, is je administratie onoverzichtelijk of zelfs een warboel of heb je moeite met keuzes maken?
Misschien heb je er geen tijd voor of zijn er andere omstandigheden waardoor de boel is versloft of zich heeft opgestapeld.

Structuur aanbrengen
Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van structuur en overzicht in tijd en ruimte. De werkzaamheden zijn erop gericht om blijvende veranderingen te bewerkstelligen, zodat effectief en ontspannen én met plezier kan worden geleefd en gewerkt.

Eerste Hulp Bij …..
Opruimen en (re)organiseren van huis of werkplek.
Opzetten of ordenen van administratie.
Grip krijgen op tijdbesteding en agenda.

Resultaten
·         Goed geoliede organisatie van administratie, werk en huishouden
·         Tijdwinst
·         Overzicht en controle zorgen voor meer rust; in hoofd en agenda
·         Betere balans tussen privéleven en werk

Concreet: een opgeruimd huis, een bureau zonder stapels papier, een goed werkende agenda en een vlotte afhandeling van post of e-mail.

Kennismaking
Iedere situatie is anders. Om jouw hulpvraag goed in beeld te kunnen krijgen, maken we eerst een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij jou thuis. We kijken samen waar de knelpunten liggen in huis, huishouden, agenda of administratie.

Plan van aanpak
Door te luisteren naar jouw wensen maak ik op basis van het kennismakingsgesprek een voor jouw haalbaar werkplan, wat aansluit op jouw persoonlijke situatie.

Aan de slag
Na goedkeuring van het plan van aanpak gaan we samen aan de slag. Je krijgt methoden, tips en trucs aangereikt om jouw plan te realiseren. Ik begeleid en adviseer je hierbij. Het streven is rust, overzicht, structuur, tijd, ruimte en evenwicht.

Ik beslis niet welke spullen er weg moeten, waaraan jij je geld moet uitgeven of hoe jij moet leven. De beslissing ligt altijd bij jouzelf. Jij behoudt de regie over jouw spullen en leven.

Door de aard van het werk is het onvermijdelijk dat ik veel privé zaken zie. Alles wat wordt besproken en uitgevoerd, wordt vertrouwelijk behandeld. Jouw privacy blijft gewaarborgd.

Nazorg
Opruimen is één, in stand houden is twee. Daarom neem ik na een afgesproken periode contact met je op om te kijken of het systeem werkt zoals het bedoeld is en om bij te stellen waar nodig.