Voor ondernemers/zzp’ers

In een hectische periode stijgt de werkdruk. De bureaus raken voller en de mailboxen slibben dicht. Archieven barsten uit hun voegen. Werkplaatsen veranderen in de beruchte ‘bermuda driehoek’.

Voorkom dat er belangrijke zaken over het hoofd worden gezien door structuur aan te brengen in de werkomgeving. Een efficiënte en effectieve werkplek motiveert en zorgt voor efficiënte en effectieve medewerkers.

Ik help jou of jouw medewerkers bij het opschonen/herindelen van:
– Bureau
– Computer, laptop, tablet
– Archief
– Kantoor
– Werkplaats

Workshops op maat:
– Opgeruimd werkt netjes
– Grip op je taken
– Grip op je agenda

Meer weten?
Elk bedrijf, elke situatie is anders. Maak daarom een afspraak voor een kennismakingsgesprek on-the-job. Dit gesprek van ongeveer 1 uur is vrijblijvend. Tijdens dit gesprek kan ik me een goed beeld vormen van de situatie en zo een maatwerk plan en offerte maken voor de beste aanpak.