header administratie
icoon administratie

Administratie Ordenen en Archiveren

Je administratie ordenen klinkt zo eenvoudig. Maar waarschijnlijk herken je dit:

  • Een uitpuilend archief.
  • Je mail is niet goed georganiseerd, je kunt dat belangrijke bericht niet terugvinden .
  • Je bent goed in je vak maar administratie en archiveren is niet jouw ding.
  • De btw-aangifte stel je steeds tot het laatste moment uit.
  • Je wordt onrustig van de belastingaangifte, waar zijn die documenten die je nodig hebt?

De administratie ordenen en de afhandeling van post en financiën zijn tijdrovende en veeleisende klussen. Ik weet precies waar je op moet letten. Worstel niet langer! Laat mij je helpen en bespaar tijd die je kunt inzetten om andere zaken op te pakken.

opgeruimde administratie

Administratie opruimen

Er komt allerlei post binnen en je hebt niet direct de mogelijkheid om ernaar te kijken. De stapel post wordt steeds hoger en als je wilt opruimen stop je alles in een doos zonder goed te kijken wat je ermee moet doen. Of je hebt wel een opbergsysteem om je administratie te ordenen maar als je je belastingaangifte moet doen heb je geen idee waar je de benodigde papieren kunt vinden. Je stelt alles uit tot het laatste moment en dan slaat de stress toe. Je bent jaloers op iedereen die de papieren die nodig zijn binnen een handomdraai boven water tovert. Waarom lukt jou dat dan niet? Laat mij je helpen om jouw administratie te ordenen. Ik zorg voor structuur en rust.

Wil je een goed georganiseerde administratie?

Bespaar tijd, geld en ruimte met een goed georganiseerde administratie.

  1. Ik help je met het opruimen van je archief.
  2. Ik help je met het opzetten van jouw administratie.
  3. Ik leer je hoe je de administratie eenvoudig zelf kunt bijhouden.

Wat levert het jou op?

  • Hulp
  • Structuur
  • Overzicht
  • Rust
  • Maatwerk

Ik ben erkend Professional Organizer en ik ben aangesloten bij de beroepsvereniging NBPO.

Neem vandaag nog contact met mij op om samen te bekijken of ik en hoe ik kan helpen als opruimcoach.

Mis niets meer!

Als je niet gestructureerd werkt loop je geld mis. Je mist belangrijke afspraken, je rekeningen worden hoger omdat je niet op tijd hebt betaald en door de onrust heb je ook nog eens een minder goede concentratie waardoor je zaken minder snel voor elkaar krijgt. Dit is verlies van tijd en geld.

Weet je niet wat je wel en wat je niet moet bewaren of voor hoelang? Ben je steeds te laat met betalen en kost dit je onnodige aanmaningskosten of boetes? Voorkom dat je belangrijke zaken over het hoofd ziet. Zorg dat je niets meer misloopt en laat mij je helpen door samen je zaken op orde te brengen.

Algemeen

Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
KvK 62414569 ​

© 2018 | Leef Opgeruimd

Contact

​Calfven 92
4641 RC Ossendrecht

+31 (0)6 14 84 70 66
info@leefopgeruimd.nl